روزمرگی

خرید بک لینک
سلام به "آنها" که همیشه دم دست هستند...آدم هایی که عجله ندارند. "آنها" که «گوش» هستند."آنها" که هوای گفتگو دارند."آنها" که کلمه به کلمه با تو هستند. "آنها" که وقتی تلفنی باهاشان حرف می زنی مرتب نمی گویند: «باشه باشه» که یعنی خداحافظی. "آنها" که بلند می گویند: دوستت دارم ❤️جانم در می رود برای "آنها" که نیمه راه نیستند. نیمه تمام نیستند. پلاک موقت نیستند. یک روزه نیستند."آنها" که مدام هستند. "آنها" که جنس روابط شان همیشگی است...سلام به "آنها" که تمام نمی شوند... روزمرگی...

ما را در سایت روزمرگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 56 تاريخ: جمعه 21 آبان 1395 ساعت: 6:05

در زنــــــــدگی هرکس بـــــاید یک نفر باشد...مرد و زن بـــــــودنش مهــــــــــم نیست...فقط بایدیــــــک نفــــــــرباشد...یک آدم ...یک دوســــــت...یک همـــــــدم... یک رفیـــــــــق...یک نفـــــــــر که جــــــــویای حالـــــــــت باشد...که نگرانـــــــت باشد...که تو را بهتـــــــر ازخــــــــودت بشناسد...یک نفر که شماره اش را بگیری و بگویی حالم بد است..شنیدن همین یک جمله کافیست تاکار وزندگی اش را تعطیل کند... و خودش را به تو برساند...آخر خوشبختـــــــــیست یک نفر درزنـــــــــدگیت باشد...که تنهانباشی ...که تنها نمــــانی... روزمرگی...

ما را در سایت روزمرگی دنبال می‌کنید

برچسب: یک نفر میاد که من,یک نفر,یک نفر دارد میسپارد جان,یک نفر باید باشد,یک نفر همره باد,یک نفر دیشب مرد,یک نفر دلتنگ است,یک نفر تا مرگ,یک نفر در دل شب,یک نفر هست, نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: پنجشنبه 13 آبان 1395 ساعت: 15:36

گاهی دلم هیچ چیز نمی خواهد

جز گپ ریز ریز با مادرم

هی من حرف بزنم

هی او چای تازه دم بریزد...

هی چای ام سرد بشود

هی دلم گرم...

آنجا که چای ات سرد می شود

و دلت گرم

"خانه مادر است"

روزمرگی...

ما را در سایت روزمرگی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 7 آبان 1395 ساعت: 3:43

صفحه بندی